جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰

پشتیبانی آنلاین بهترین روش ارتباطی آژانس های گردشگری

پشتیبانی آنلاین بهترین روش ارتباطی آژانس های گردشگری

آژانس های گردشگری روز به روز در حال افزایش هستند و شاهد فعالیت شرکت های معتبر بسیاری در این زمینه هستیم که  هریک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. فضای رقابت میان این آژانس ها نیز بسیار تنگ‌تر شده و شرکتی که خدمات بیشتری در اختیار مشتریان قرار دهد محبوبیت بیشتری نیز خواهد داشت. انتخاب آژانس گردشگری مناسب از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که طبیعتا مراکز معتبر بهترین امکانات را در اختیارتان قرار خواهند داد و می توانید رزرواسیون خود را با اطمینان کامل به انجام برسانید. آژانس های گردشگری تا چندی پیش در سطح شهر ها فراوان بودند و برای انجام فعالیت های پیش از سفر می بایست به صورت حضوری به یکی از آنها مراجعه می شد. اما امروزه رزرواسیون ساده تر شده و از طریق وب سایت های اینترنتی می توانید این کار را در کوتاه ترین زمان به انجام برسانید. اما چه وب سایتی برای این کار مناسب است؟ در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

---

آژانس های گردشگری آنلاین و سهولت رزرواسیون

برای انجام کارهای پیش از سفر خود راه های مختلفی پیش رو دارید و در حالت کلی این راه ها به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش حضوری، مراجعه به آژانس هایی است که در سطح شهر فعالیت می کنند. این روش معایبی به همراه دارد که اصلی ترین آن ها وقت زیادی است که برای بررسی هتل و بلیط و همچنین رزرو آنها مورد نیاز است. روش غیرحضوری رزرواسیون بهترین روش برای انجام کارهای سفر است چرا که این مراکز امکان انجام کارها در کوتاه ترین زمان را به شما خواهند داد. البته انتخاب مرکز معتبر از میان آنها نیز اهمیت بالایی دارد چرا که برخی از شرکت های سودجو با ارائه خدمات بی کیفیت، اعتماد مردم را کمتر کرده اند. سابقه شرکت و همچنین نظرات کاربران در رابطه با آن به خوبی می تواند بیانگر خصوصیات خوب و بد  آژانس گردشگری باشد. آژانس های گردشگری روز به روز در حال پیشرفت هستند. از این رو با استفاده از امکانات مختلف سعی بر برجسته تر شدن خود دارند.

خدمات پشتیبانی آنلاین آژانس های گردشگری

آژانس های گردشگری آنلاین خدمات بسیاری به مشتریان خود ارائه می کنند و پشتیبانی یکی از اصلی ترین آنها است.‌امکان پیش آمدن سوال در هر یک از مراحل رزرواسیون برای مشتریان وجود دارد. در صورتی که بتوانید مشکل او را در مدت کوتاهی برطرف کنید قطعا چراغ سبزی در ذهن مشتری نسبت به آژانس خود ایجاد خواهید کرد. پس باید به فکر راه هایی باشید که بتوانید از طریق آن ها مشکلات مشتریان را بدون وقفه رفع کنید. خدمات پشتیبانی معمولا به صورت تلفنی ارائه می شود که مشکلاتی را برای مشتریان به همراه دارد. در مواقع پردرخواست مسافرتی ممکن است افراد زیادی با شرکت تماس برقرار کنند که در این صورت ترافیک ایجاد شده و طبیعتا باعث نارضایتی مشتری نیز خواهد شد. حتی ممکن است مشتری از خرید خود صرف نظر کند که باعث متضرر شدن آژانس خواهد شد. خدمات پشتیبانی آنلاین می تواند رضایت مشتریان را نسبت به آژانس شما جلب کرده و در نتیجه میزان درآمد را نیز افزایش دهد.

---

مزایای پشتیبانی آنلاین

خدمات پشتیبانی آنلاین مزیت های بسیاری برای آژانس های گردشگری خواهد داشت چرا که پشتیبانی آنلاین برای مراکز خدماتی بسیار مفید واقع می شود. با راه اندازی پنل پشتیبانی آنلاین برای وب سایت شرکت می توانید یکی از پله های موفقیت را پشت سر بگذارید. اصلی ترین مزیت پشتیبانی آنلاین، امکان دسترسی آسان آن است به گونه ای که می توانید بدون فوت وقت با کارشناسان آژانس در ارتباط باشید. استفاده از این خدمات باعث کاهش هزینه های شرکت نیز خواهد شد. در روش پشتیبانی تلفنی برای پاسخ دادن به کلیه سوالات مشتریان می بایست چندین نفر کارشناس حضور داشته باشند اما در این روش، یک نفر توانایی پاسخ دادن به چند مشتری به صورت همزمان را دارد. دریافت پاسخ در پشتیبانی آنلاین سریعتر صورت می پذیرد به گونه ای که در عرض چند دقیقه پاسخ خود را از کارشناسان دریافت می کنید. امکان تنظیم پیام خوشامد نیز وجود دارد و می توانید با توجه به تنظیمات ویژه ای که برای پشتیبانی آنلاین در نظر گرفته شده است، در صورت مکث بیش از چند دقیقه در صفحه، پیامی با عنوان( آیا به کمک احتیاج دارید؟) باعث جلب توجه شوید.

تسریع در عملکرد آژانس به کمک چنلید

سرعت و دقت در عملکرد سازمان حرف نخست را می زند و به عبارتی، آژانسی می تواند موفق شود که بتواند تمامی خواسته های مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده سازد. جمع آوری اطلاعات هتل از جمله اصلی ترین مشکلات آژانس های گردشگری به شمار می رود چرا که هتل های متعددی در سراسر کشور فعالیت می کنند و نیروی انسانی تنها می تواند بخشی از بهترین ها را جمع آوری کند. چنلید این کار را نیز ساده تر کرده اند. استفاده کردن از پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی را می توان به عنوان یکی از قدم های رسیدن به موفقیت یک آژانس گردشگری نام برد. در صورت استفاده از آن به اطلاعات جامعی از هتل های مختلف دسترسی پیدا می کنید. چنلید باعث تعامل خریداران با تامین کنندگان هتل شده و به نوعی کمک خیلی خوبی برای رزرو سازمانی هتل به شمار می رود. با استفاده از این سیستم به بهترین هتل ها متناسب با سلیقه خود دسترسی خواهید داشت.

---

انتخاب بهترین چنل منیجر هتل

انتخاب چنل منیجر مناسب از میان چندین مرکز فعال، از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در صورت انتخاب مرکز مناسب از هر لحاظ اطمینان کامل خواهید داشت و می توانید هتل های بیشتری را مورد بررسی قرار دهید. اما مساله ی اصلی این است که هر کدام از چنل منیجر ها مزایای خاص خود را دارند و اتصال تک به تک به همه ی آن ها نیز هزینه ی قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. در این حالت توصیه ما به شما استفاده از پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید است چرا که از طریق آن میتوانید با هزینه ای کم به چندین چنل منیجر و تامین کننده ی هتل متصل شده و تنها از یک پنل برای ورود استفاده نمایید. هتل های تازه تاسیس و کوچک نیز امکان فعالیت در چنلید را داشته و آژانس های گردشگری نیز می توانند هتل های جدیدتری را برای ارائه بیابند. چنلید یکی از بهترین هاست که طی دوره کوتاه فعالیت خود به دلیل داشتن جامعه آماری بزرگ، محبوبیت بسیاری کسب کرده است. این شرکت با کمک گیری از خدمات پشتیبانی آنلاین این امکان را فراهم ساخته که به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

علیرضا قائمی مدیر عامل و بنیانگذار چنلید در این خصوص گفت:

"آژانس های گردشگری عموما از طریق api و وب سرویس به چنل منیجر ها (کانال های توزیع ) وصل می شوند و از طریق آن ها قراردادهای خود را از سمت هتل دریافت می کنند. همان طور که می دانید پیاده سازی، نگه داری و آپدیت وب سرویس و api پروسه ای زمان بر و پرهزینه است و اتصال به چندین api جهت دریافت قراردادهای هتل و عملیاتی شدن آن پروسه های پرهزینه ای را برای آژانس های گردشگری ایجاد می کند.

شما می توانید با استفاده از تکنولوژی زیر ساختی چنلید به جای پیاده سازی چندین APIبرای اتصال به کانال های توزیع تنها به پلتفرم چنلید متصل شده و قرارداد انحصاری خود را با تامین کنندگان هتلی تعریف نموده و سامانه خود را آنلاین کنید."

وی در ادامه افزود:

"همچنین با توجه به حجم بالای رزرو هتل ها از سوی OTA ها و آژانس های بزرگ و یا اقدام سازمان ها به رزرو هتل ارزان شرکتی معمولا مدیران هتلی بیشتر ظرفیت خود را به این شرکت ها اختصاص می دهند و گاها قیمت پایین تری را به آن ها ارائه می نمایند و یا حتی اتاق های خود را به صورت گارانتی به آن ها عرضه می کنند این مساله موجب می شود سایر آژانس ها نتوانند با قیمت شرکت های بزرگ رقابت کنند. این یکی از بزرگترین مشکلات آژانس های کوچک تر و نوپاست. این شرکت ها می توانند با ثبت نام در سامانه ی چنلید قیمت و ظرفیت هتل های متنوع آن را بررسی نمایند و بهترین خرید را داشته باشند."

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/

کپی
نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.