دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱

اسپاتیفای به دنبال تبدیل شدن به اسپانسر پیراهن بارسلونا

اسپاتیفای به دنبال تبدیل شدن به اسپانسر پیراهن بارسلونا

اسپاتیفای قصد دارد به اسپانسر روی پیراهن بارسلونا تبدیل شود.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از موندو دپورتیوو، پلتفرم ارائه موسیقی مشهور اسپاتیفای یکی از بزرگترین کاندیداهای اسپانسری پیراهن بارسلونا برای فصل بعد است. تا به امروز مشخص شده است که بارسلونا قراردادش با راکوتن (اسپانسر کنونی پیراهن) را که در پایان فصل جاری تمام می شود را تمدید نخواهد کرد. قطع همکاری بارسلونا با راکوتن ژاپن که از ابتدای فصل 18-2017 اسپانسر پیراهن تیم اصلی باشگاه بوده، راه را برای دیگر شرکت ها هموار می سازد. اسپاتیفای برای نهایی کردن توافق تلاش می کند و بیشترین شانس را هم دارد.

دنیل اک، مدیر عامل اسپاتیفای هوادار آرسنال است که سال گذشته هم تلاش زیادی انجام داد تا مالکیت این باشگاه را تصاحب کند اما در نهایت پیشنهادش توسط استن کرونکه رد شد. به نظر می رسد که اک همچنان می خواهد برند اسپاتیفای را به سطح اول فوتبال اروپا وارد کند.

اسپاتیفای تنها برندی نیست که می خواهد به اسپانسر پیراهن بارسلونا تبدیل شود، گفته شده که Tencent (تنسنت، شرکت چینی که در زمینه شبکه های اجتماعی و مخابراتی فعالیت می کند) نیز یکی دیگر از برندهایی است که دوست دارد با باشگاه کاتالونیایی همکاری کند. روز قبل اسپورت مدعی شده بود یک اسپانسر که نامش هم افشا نشده، به باشگاه بارسلونا پیشنهاد 80 میلیون یورویی ارائه داده تا نامش روی پیراهن تیم فوتبال درج شود

کپی
نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.